En liten människa

Jag börjar verkligen förstå att jag har en liten människa som bor inne i mig, men när jag läser hur stor den redan är så förstår jag inte hur den får plats. Det måste redan vara trångt och bökigt därinne. Det är så mysigt att den reagerar på rörelser och buffar tillbaka när man trycker på magen. Johan och grodis brukar "leka" på kvällarna, då blir det ett väldans liv i magen :) Idag är det v 23+2 och bebisen är faktiskt så pass stor nu att den skulle kunna överleva om den föddes nu, men jag hoppas att den stannar ett tag till :)


 En liten bebis född i vecka 24





Kommentarer
Postat av: SoffiZ-Oliwers mamma + gravid med nr 2:)

Jag lånar den här bilden av dig:)

2011-08-19 @ 15:41:53
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0