Amningsbh??

Idag fick jag nog och bestämde mig för att köpa några nya bhar, hade innan graviditeten 75B i storlek och nu får jag knappt plats i dem längre. Och vart hamnar jag när jag provar? jo 80C, jösses, trodde aldrig i mina vildaste fantasier att jag någonsin skulle jag så stora tuttar, och hur ska det bli sen med mjölk också? Prova några olika vanliga push up som jag brukar ha med kände mig obekväm med byglarna, så tillslut vart det två st amningsbhar, inte för att jag vet om de kommer passa sen, men de var sköna, inte världens snyggaste men just nu känns det som att komforten får komma i första hand.



Här är en utav dem, och den andra var i sidenmaterial, också vit.
(Båda köpta på Lindex för 199:- st)


Kommentarer
Postat av: Hanna från ankomstgruppen :)

Hihi, jag har också redan (!) i v.22 gått från D till F.. DD hade fungerat nu men inte om de växer liite till ens.. Vart ska de sluta för oss? :O

2011-05-06 @ 22:53:06
Postat av: Lisa Brändström

hahaha, känner igen mig så väl i de du skriver :) jag har gått upp 8 kilo i vecka 24 :D

2011-05-12 @ 21:04:49
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0