Traderaberoende

Haha jag har blivit som besatt i tradera, är inne och kollar såfort jag är vid datorn. Börjar bli en dyr hobby nu, och lilla grodan i magen har nu MASSOR med kläder :D Men men, man kan väl aldrig ha för mycket egentligen, blir det inte använt kan man ge bort i present eller spara till grodan får syskon. :) Johan tycker dock att jag är lite smått galen, eftersom vi sa när jag var nygravid att vi skulle vänta med att köpa det mesta tills efter bebisen har kommit. Men, det lyckades jag ju inte så bra med. Typ ALLT är införskaffat. Det enda vi inte har som vi tror att vi vill ha är ett skötbord och bärsele, men det kanske får vänta tills vi ser vad vi har för behov :)

Här kommer ett litet smakprov på vad jag traderat:
Skulle grodan visa sig vara en tjej (vilket ingen verkar tro) så kommer den dock inte ha några rosa kläder.. men det kan man ju leva med :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0