Ultraljud

Vi har haft lyckan att få gå och titta på bebisen i magen via ultraljud två gånger. Första gången var i vecka 12 och det var bara för att jag var så nervös och inte trodde att det fanns någon bebis där inne. Men det fanns det verkligen, en som sprattlade och hade sig massor. Det andra ultraljudet var det vanliga RUL som vi gjorde i vecka 19, och då gick barnmorskan igenom plutten kroppsdel för kroppsdel och hon kunde inte hitta några som helst fel. Vi valde även att inte titta vad det är för kön på vår plutt utan det blir en glad överraskning när dagen väl är här :) Vårt slutgiltiga datum för beräknad födsel blev då 17e september :) Vi köpte både foton och en DVD med ultraljuds bilder och film, verkligen jättemysigt att titta på, när jag tittar på profilbild på bebisen tycker jag att det ser ut som en pojke, men jag kan ju ha fel ^^


Bebis i vecka 12




Bebis i vecka 19



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0