Jag är tillbaka

För er som inte läst min blogg tidigare (jag har dock raderat allt som tidigare funnits här) så heter jag Sara, är född och uppvuxen i Solna norr om Stockholm. Har för tillfället bara 7 veckor kvar till min sjuksköterskeexamen (jippi) och drömmer om att bli barnmorska. Hittade den stora kärleken i januari 2010 och föll pladask, Johan heter han, vi flyttade ihop i mars 2010 och väntar vårt första barn tillsammans i mitten på september :)

Dagen efter jag tar examen så tar vi vårt pick och pack och flyttar upp till Umeå, det ska bli otroligt mystigt och spännande att få starta sitt egna liv på en ny plats. För mig blir allting verkligen nytt, nytt jobb (och yrke), nytt hem, ny stad, och sen en bebis :) Bara karln jag inte tänker byta ut :D

Det blir nog en hel del skrivet i början om vad som redan har hänt i min graviditet (är i vecka 20 nu) då jag gärna har det i bloggen så att jag själv kan se tillbaka på det när minnet sviktar.

Kram
Sara



Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan!

Grattis till den lille i magen! =)

Varför flyttar ni upp till Umeå? =) Hoppas att ni i alla fall ska trivas här, det är en jätte fin och barnvänlig stad =)

2011-04-24 @ 22:28:44
URL: http://tobax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0